Nákupný košík

EXCEL versus ACCESS

Ktorý z nich je lepší pre tvorbu aplikácií na mieru?
Obe majú svoje výhody i nevýhody!

Microsoft ACCESS

Databázové aplikácie vytvorené v Access-e, ktorý je súčasťou balíka MS Office, poskytujú komfortné riešenie pre firemný zber dát, ich vyhodnotenie a analyzovanie.

Poskytujú možnosti vizualizácie dát pre konečných užívateľov. Sú ideálnym riešením pre rast efektivity práce a spracovanie dát, vzhľadom na ich obstarávacie ceny a prípadný servis. Je možné ich rýchlo implementovať a pre množstvo firiem sú ideálnym riešením z hľadiska nákladov na ich obstaranie a prípadný vývoj.

Výrazným spôsobom uľahčujú prácu s dátami, nahrádzajú neefektívné a z personálneho pohľadu nevhodné riešenia, vytvorené konečnými užívateľmi v Exceli. 

Microsoft EXCEL

Užívateľské aplikácie vytvorené v prostredí programu Excel sú zamerané na automatizáciu rutinných činností vykonávaných v administratíve, na úrovni rôznych profesných zameraní.

Umožňujú výrazným spôsobom zrýchliť pracovné činnosti, výrazným spôsobom šetria pracovný čas zamestnancov a zabezpečujú bezchybný priebeh spracovania dát. Ich výhoda spočíva v rýchlosti vytvorenia takýchto aplikácií v zmysle požiadaviek objednávateľa a ich cenovej dostupnosti.

Využívajú všetky nástroje, ktoré Excel užívateľom ponúka a zároveň dokážu efektívne komunikovať s množstvom produktov od Microsoftu, resp. spolupracovať s veľkým množstvom datových zdrojov. 

Krok č.1

Počiatočné konzultácie

Po nakontaktovaní sa uskutoční úvodná konzultácia, na ktorej sa stretneme a porozprávame sa o tom, aký projekt potrebujete riešiť, aký je jeho rozsah, čo má byť jeho cieľom, aké majú byť výstupy, .…

Na urýchlenie úvodnej konzultácie a zberu údajov použite formulár na zhromažďovanie údajov.

Krok č.2

Návrh cenovej ponuky a špecifikácia (funkčná a technická)

V závislosti od veľkosti projektu a toho, ako dobre zákazník vie, čo chce, sa čas na zostavenie ponuky môže líšiť. 

Preferujem presné ponuky, čo vyžaduje čas na to, aby som porozumel vašim potrebám. 

Cenovú ponuku a špecifikácie podpisuje zákazník.

Krok č.3

Programovanie

Na základe špecifikácií vykonaných v kroku č. 2 zostavím riešenie. 

Počas tohto procesu robím množstvo osobných stretnutí zameraných na odsúhlasenie a doladenie jednotlivých riešení v procese tvorby aplikácie. 

V tomto kroku vzniká prototyp aplikácie. 

Krok č.4

Testovanie

Po vytvorení prototypu aplikácie nastáva testovanie funkčnosti modulov.

V procese testovania aplikácie je zapojený aj klient, od ktorého očakávam testy výpočtov, hlavne ak sa jedná o aplikáciu so špecifickými výstupmi definovanými klientom.

Nakoniec vykonáme spoločne záverečné testovanie funkčnosti ostrej aplikácie v prostredí klienta.

Krok č.5

Záverečné testy a dodanie

Predstavujú záverečnú kontrolu pripomienok od zákazníka a ich vyriešenie.

Spravidla sa jedná o posledné úpravy napr. rozloženia ovládacích prvkov, nastavenia komfortu užívateľského prostredia, ktoré vzišli od samotných užívateľov pri hromadnom testovaní užívateľmi.  

Po tomto kroku sa vystavuje zákazníkovi faktúra.

Krok č.6

Výcvik

Ak si to zákazník vyžaduje, poskytnem zaškolenie zamestnancov (užívateľov) dodanej aplikácie.

V tejto chvíli sú kontaktní ľudia už zvyčajne zaškolení, čo je samozrejmé vzhľadom na ich účasť pri tvorbe koncepcie aplikácie a pracovných stretnutiach vývoja aplikácie.

Krok č.7

Podpora

Po zaplatení za dodané riešenie/aplikáciu, budete mať prístup ku všetkým zdrojovým kódom a môžete riešenie upraviť. 

Všetky chyby nájdené v riešení/aplikácii po jej odovzdaní sú opravené bezplatne.

Kontaktujte ma

Neváhajte obrátiť sa na mňa

  1. Kontaktujte ma s Vašimi otázkami ohľadne vývoja aplikácií v MS Excel alebo MS Access.
  2. Promptná komunikácia, hľadanie optimálného riešenia pre zákazníka.
  3. Výhodné cenové riešenia,  dostupnosť služieb pre každého
Odborné znalosti

30 rokov skúseností

Flexibilita

dostupné služby pre každého

Výhodné ceny

veľa informácií za málo peňazí

Rýchlosť

odpovedám v krátkej lehote